donderdag 7 april 2011

Al die zon, zon, zon op je smoel

Leuk hé dat weertje van heden ten dage?! Je ruikt de natuur die volop aan het openbloeien is. En de mensen ook! Merk ik al wat meer betergezinde mensen?

Tussen de windels, de isobetadine en de AAAAAA's van mijn man door, heb ik dinsdag een goeie piste training gedaan. Gunther heeft enkele van de 1000 meters met me meegelopen en me zeer goeie tips gegeven. Gemiddeld doe ik ze nu aan 13 km/u en aan een constante snelheid.

20110405 Pistetraining

Als Tijl of Danny me passeert, versnelde ik wel automatisch maar Gunther hield me kort. 'Rustig', 'Niet meegaan',  'Niet versnellen' waren de gebruikelijke dingen die hij me toefluisterde. Blijkbaar heb ik wel een 'haantjesgedrag' :-)

De training van woensdag heb ik vervangen door 21 km fietsen en 24 zwembadlengtes van elk 50m.

Vandaag is het rustdag en morgen ga ik - denk ik - met de trein komen werken. In mijn rugzak steek ik mijn loopkleren en loop zo naar huis, "Ik kyoto" in doorgedreven versie.

Aangezien de zondagtraining vanaf nu kort zijn of vervangen worden door wedstrijden, kan ik mijn MTB terug van stal halen. Oef zegt er een klein stemmetje want het zijn toch wel telkens leuke toerkes die ik met Sofie en/of Liesje doe. Zo dames, here I come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten