zaterdag 30 april 2011

Een Koe voor Burundi

Zoals jullie al konden lezen loop ik de 20 km van Brussel niet voor mezelf maar voor een ander. Voor diegenen die nog niet mee zijn met het verhaal, kunnen de draad hier oppikken.

Mijn streefdoel? Natuurlijk de koe, zijnde 350 euro inzamelen. Momenteel staat de teller al op 325,60 euro. Er zijn nog enkele mensen die me een envelopje gaan toesteken dit weekend. Ik mag dus al officieel zeggen: de koe is binnen!

Veel tijd en energie kon ik er niet insteken. Daarom besloot ik om het enkel via smoelenboek te doen. Naar een groep vrienden heb ik 2 mails gestuurd. Rondgaan of bedelen achter geld dat wou ik niet doen. Het aan de grote klok hangen heb ik ook niet gedaan. Zelfs op het werk ben ik niet rondgegaan.Niet slecht hé.

Voor mij was dit een goede oefening. Ik weet nu dat ik het ga kunnen voor mijn marathon van New York. Deze wil ik lopen zonder dat ik me via die commerciële firma moet inschrijven. De enige optie die ik dan heb om zeker te zijn van een startnummer is een Charityrunner zijn. Ik ben dus aan het rondkijken naar goede doelen. Eentje waarvan ik weet dat het geld goed besteed wordt, dat ze iets doen voor mensen die het echt nodig hebben en zonder dat de organisatie er zelf rijker van wordt.

Dan hopen dat ze bereidt zijn zich in te schrijven bij de organisatie en we zijn vertrokken. Dat wordt een heuse maar spannende uitdaging.

Mister T zal voor de 20km voor een origineel T-shirt zorgen, netjes voorzien van alle namen van mijn sponsors. Hij is een heel creatief iemand. Wat het precies gaat worden, weet ik zelf nog niet. Eind volgende week ga ik hem alle namen doormailen. Hij kan er dan aan beginnen. Iedereen die gesponsord heeft, krijgt het resultaat in zijn mailbox. Het nodige fotomateriaal hieromtrent zal  ook op dit blog verschijnen.

Hij is ook diegene die voor onze cluboutfit zorgt. We zijn een echte zenne nu: T-shirt met mouwkes, singlets voor op wedstrijden, vestjes en broekskes. Sjieke dinges! Gisteren en vandaag was het pasdag. Volgende week lopen we er onze eerste wedstrijd in. Ja ja, zo vlug zullen ze klaar zijn.

Deze morgen heb ik de spieren los gezwommen. Voor de rest heb ik me kalm gehouden. Manu zijn valies gemaakt want die vertrekt op bosklassen maandag. Vanavond lekker relaxen voor de lichtbak zodat we morgen zo dicht mogelijk bij de 25 minuten lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten