maandag 11 april 2011

Kreeft


Zaterdag is Chris met zijn fietsvrienden een rit gaan doen van 180km. Ze hebben alle MTB-routes aan elkaar gereden, zo gans het Pajottenland door. Ik was zo moe die zaterdag dat ik eigenlijk niets gedaan heb. Alleen maar in mijnen luie zetel gehangen. Maar als het avond wordt, kom ik tot leven.

We stonden zaterdag netjes om 20 over 6 aan de balie van CC De Werf. We waren de eersten en er waren 6 last minute tickets beschikbaar. We hadden geluk.

Ik heb nog nooit zo iets spectaculairs gezien. Nog nooit heb ik mensen zulke prachtige dingen zien doen met hun lichaam zonder dat het freaky of schokkend overkwam. De mensen uit Australië waren verbazingwekkend. Zie maar voor jezelf: 

C!RCA AUSTRALIE

Zondagmorgen maak ik me klaar om naar de training te vertrekken als mijnen vent bijna smeekt om ook vandaag te mogen gaan fietsen. 'k Heb maar toegegeven en stuurde berichtje naar de coach. Ik zou in Lede lopen.

In de namiddag wou Manu doodgraag 40km gaan mountainbiken en ik ben dan maar op mijn MTB gesprongen in plaats van mijn loopschoenen aan te trekken. Het was zalig warm weer en we hebben de 40km gedaan. Manu had ik ingesmeerd maar mezelf, neen dat was niet nodig. Amai, moet je zien, zo rood als een kreeft ben ik!

Proficiat trouwens aan mijn zoon, hij heeft flink gereden want op het einde had hij het lastig. Maar hij beet door. 's Avonds zijn we naar het café chantant van den Déjà-Vu gegaan. Het was een gezellige avond buiten op terras met Bart en Sofie. Maar ik was zo moekes dat ik om 23u30 al in mijn bedje lag. Het was mooi geweest.

Deze week is het rustig trainen en zondag gaan we een persoonlijk record lopen op de 10 miles in Antwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten