woensdag 13 april 2011

Brokken

't Schoon weer is tijdelijk over. De stralende zon heeft plaats moeten maken voor de regendruppels. De aangename warme temperaturen namen een duik. De pistetraining van gisteren was dus in fris weer.

Vandaag stond er een rustige 8km op het schema. Gisterenavond had ik dus flink mijn uurwerk laten opladen. Toen ik deze zopas wou aandoen, merk ik dat er een scheurtje aan het verbindingsstuk is van de horloge met de armband.

Ja, lap, we hebben brokken. En dit zo net voor de wedstrijd, MERDE!!! Het is nog maar een nieuwe vanaf november. Wat nu?!

Manu is op zijn stepfiets mee gegaan op mijn toerke. Hij heeft in de kouter wel een mega stuik genomen in een tractorsluis. Maar er was niet te veel bloed bij dus geen erg.

Het was vooral leuk zo'n loopje met mijn zoon. Voor herhaling vatbaar zeg ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten