vrijdag 8 april 2011

C!RCA

Vandaag heb ik een rare maar toffe training gedaan. Ik moest telkens korte stukken lopen aan een hoger tempo. De kniebroek had ik gelukkig geruild voor de korte short. Het T-shirt met mouwkes werd de tanktop. Van deze training krijg je het goed warm zenne!

De rustige kilometers heb ik in de kouters van Lede gelopen. De natuur ruikt heerlijk en de beestjes zijn massaal aanwezig. Super toch. Ik ben de 'stress' van de afgelopen week volledig kwijt. Ik heb hem er werkelijk afgelopen. Zie ik daar niet al de 14 km/u blinken? YES, I can.

20110408 Intervaltraining

Bovendien ben ik momenteel een apetrotse moeder. Mijn kinderen zijn beiden met een schitterend rapport naar huis gekomen. Ze hebben zeer goed hun best gedaan. Ik denk dat ik ze bijna plat geknuffeld heb.

Vandaag zat er een mail van de Werf dat er nog last minute tickets zijn voor de voorstelling van C!RCA morgen. Er zullen al 3 mensen staan schuiven om hun kansje te wagen. En geraken we niet binnen, dan zien we wel. De stad zal ons wel een alternatief geven.

In ieder geval, de paasvakantie is ontspannen gestart. Nu is het aftellen tot de logeerpartij van Padi. Van 22 april tot 8 mei is ze bij ons. Ik mis haar zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten