donderdag 28 april 2011

Finse piste in Lee

De maagpijn is over, we beginnen uitgeslapen te geraken en de mentale toestand is almost back to normal. Dat zal hier nog helemaal in orde komen zenne.

Dinsdag rustige en korte pistetraining gehad. Er was veel tijd voor getetter en het elkaar up to date houden. Zo weten we ondertussen dat er 10 nieuwe leden klaar staan om aan te sluiten bij SVS. Het zijn allemaal bekenden. Hopelijk betalen we niet de prijs van ons succes: keep it small and cozy. De tijd zal het wel uitwijzen zeker.

Vanaf 7 mei lopen we in clubtruitjes. Ik moet zeggen dat ik ze prachtig vind. In het begin was ik wat sceptisch over de witte kleur maar met het koningsblauw zal het goed zijn. Gunther heeft een punt. Momenteel is het op iedere wedstrijd een kakafonie van felgekleurde shirts dat de basic witte het beste opvallen.

Jammer dat we ze nog niet hebben tegen nu zondag voor de Ekiden. Zou mooi geweest zijn bij de ploegvoorstelling. Dinsdag zijn Karine en Gunther aan het rekenen geslagen. Om een tijd van 3u neer te zetten moeten we een strak schema lopen. Zo zal ik mijn 5km best lopen in 25 minuten. SLIK.

Noor gaat mee supporteren. Ik kijk enorm uit naar zondag. Dit is een wedstrijd die ik al lang eens wil proeven. Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat.

Deze avond waren de kilometers beperkt tot een rustige 8. Het ging redelijk maar nog niet schitterend. Ik had mijn ronde in Lede gelopen. De laatste 2 km wou ik op de Finse piste lopen. Dat was niet simpel. Ik heb op eieren gelopen. Het waren dikke brokken en ik verongelukte me bijna. Thuisgekomen vertelde ik dit aan Chris. Deze schoot in een lach...de piste was nog niet gerold en dus nog niet loopklaar. Tja, blond zekerst?!

Morgen nog een klein toerke en dan is het rusten tot zondag. Vooral geen fles wijn drinken zaterdagavond, dat is beloofd jongens.

Helga haar ouders hadden foto's getrokken op de 10 miles van Antwerpen. Kijk maar eens mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten