woensdag 7 september 2011

Stoute Netlog

Je bent op je werk, je bent vlak voor je middagpauze allerlei documenten aan het afprinten die een tijdje je werkprogramma in beslag neemt. Wat doe je, je checkt je privĂ©-mail. Aangezien je die toestanden beperkt wilt houden, doe je dat vlug vlug.

Je ziet een bekend gezicht in je mailbox die vraagt om vriendjes te worden op Netlog. Vrouw zijnde en dus ook nieuwsgierig klik je daar op. Voor je het goed en wel beseft schiet je machien hier in gang en verstuurd een gelijkaardig verzoekje naar je volledige adressenbestand uit je gmail-account.

Hoe flikken die mannen dat in godsnaam via Netlog je gmailbox te manipuleren zonder daar je toelating voor te vragen? Schaamtelijk vind ik het en zeker ongehoord. Stoute Netlog!

Dus mensen, negeer die berichtjes want ik kijk daar toch nooit naar, naar dienen Netlog. 'k Zal me daar eens op uitschrijven...als dat lukt.

Verder heb ik gisteren een zalige training gehad. Het was koud, winderig, nat en dus was ik in mijn nopjes. Dat zag de coach ook wel. Zo verder doen Wis.

Bij de weg...ik heb middagpauze nu...ik mag op internet dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten