maandag 12 september 2011

Wortegem

Dinsdag was het goed aan het regenen. De opkomst van ons clubje groeit iedere week. Vorig jaar waren we met 4 of 5. De laatste tijd kan het zelfs al oplopen tot 20. Ik denk dat het vooral door de leuke babbels is dat het aantal toeneemt. We lachen wat af, er is wel altijd iemand die nen stoot is tegengekomen, altijd iemand die deugnieterij uitgestoken heeft. Het zijn fijne loopmomenten.

Woensdag een rustige 10K gedaan met Carine.  Donderdagnacht liggen woelen en keren en pas om 3u 's nachts in een lichte slaap gevallen. De vrijdag was ik doodop maar ik ben toch aan mijn training begonnen. Na 8,5K ben ik er mee gestopt. Mijn benen waren loodzwaar en ik denk dat verder lopen niet verstandig was.

Zaterdagmorgen ben ik dan samen met 18 vrouwen op oud scouts weekend vertrokken naar Wortegem-Petegem. We verbleven in De Oude Klei. Prachtige woning, een echte aanrader is het. Het was zwoel warm en we hebben een stevige wandeling gemaakt van 12K. Daarna de spieren laten ontspannen in de hammam en de buitenjacuzzi.


Zondag was er de ontdekking van Oudenaarde via een stadsspel. Heel leuk, enkel jammer dat het lichtjes regende. Maar tegen de middag, als we terug in de woning waren, brak de zon door. We zijn ook langsgegaan bij Jan van Gent achter lekker Lekkies.

Vandaag geen sport en morgen heb ik mijn herkansing van mijn test. Ik hoop (maar vrees er voor) dat het wat beter zal gaan dan de vorige keer. Ik kruip vanavond al zeker samen met de kids onder de wol.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten